Logo kantor.pl

Ikona telefonu +48 22 859 0218 (9:00 - 16:15 pon-pt)

Zarejestruj się

Zaloguj się

Wypłata środków z konta

Wypłata środków z konta Użytkownika

wypłata środków z kontaŻeby wypłacić środki zgromadzone na koncie Użytkownika kantor.pl należy uprzednio zdefiniować rachunek bankowy w walucie, w jakiej środki maja być wypłacone. Użytkownik w każdej chwili może dokonać wypłaty posiadanych środków pieniężnych dostępnych w koncie według schematu prezentowanego niżej.

 

 

Krok 1 – Przejście do wypłaty środków

Wypłatę środków należy zacząć od przejścia w Panelu Transakcyjnym do zakładki "wypłata środków" znajdującej się w bocznym menu.


 

Krok 2 – Określenie waluty i rachunku do wypłaty

Przed zaakceptowaniem wypłaty Użytkownik musi wybrać parametry wypłaty. Uzupełnienie pól wymaganych do zrealizowania wypłaty jest wizualizowane poprzez zmianę koloru obwodu przycisku "wykonaj" z czarnego na czerwony. Po pierwsze wybrać należy jaką walutę chce się wypłacić. Wyboru można dokonać jedynie w obrębie posiadanych walut na koncie Użytkownika.

 


Później Użytkownik winien wybrać rachunek bankowy, na jaki kantor.pl ma przelać wypłacane środki. Rachunek musi być rachunkiem zdefiniowanym w koncie Użytkownika poprzez zakładkę "rachunki bankowe".

 


Użytkownik może uzupełnić indywidualny tytuł przelewu poprzez modyfikację pola tytuł przelewu.  Jeżeli Użytkownik nie zdefiniuje tego pola przelewowi zostanie nadany tytuł automatycznie przez kantor.pl.

 


W usłudze TopTransfer czyli obejmującej banki w jakich kantor.pl posiada swoje rachunki (rachunki bankowe kantor.pl), wypłata będzie wyższa niż 50 złotych lub 20 jednostek waluty obcej Użytkownika nie obciąża się kosztami transakcji.

 

Jeśli wypłata środków przebiega w trybie OneDay+ bądź kwota wypłaty jest niższa od 50 złotych lub 20 jednostek waluty Użytkownik może zostać obciążony kosztami przelewu. O wysokości obciążenia, opłacie Użytkownik zostaje poinformowany komunikatem poprzedzającym akceptację wypłaty środków w panelu transakcyjnym.

 

 

Krok 3 – Określenie kwoty wypłaty

Po wybraniu powyżej wymienionych parametrów Użytkownik podać musi kwotę, jaka ma być wypłacona. Z automatu w polu wyboru wyświetla się maksymalna suma dostępna w danej walucie.

 

Istnieje możliwość wypłaty mniejszej sumy niż dostępna w koncie Użytkownika. Aby określić sumę do wypłaty należy wybrać opcję "chcę podać inną kwotę do wypłaty". Opcję tą należy wybrać także przy wypłacie różnych sum w różnych walutach na różne rachunki bankowe, a także wtedy gdy pewną część środków chce się pozostawić nadal w koncie Użytkownika kantor.pl.

 

Wybierając opcję "chcę podać inną kwotę do wypłaty", obwód pola "kwota do wypłaty" zmienia kolor z czarnego na czerwony, a Użytkownik może w polu wpisać dowolną sumę nie większą niż suma środków dostępnych w koncie.

 

 

Krok 4 – Wykonanie wypłaty środków

Wraz z kliknięciem "wykonaj" następuje wypłata środków z kantor.pl, jednak zlecenie wypłaty dokonane po godzinach pracy kantor.pl realizowane jest dopiero kolejnego dnia roboczego. Potwierdzeniem zlecenia wypłaty jest komunikat wyświetlany Użytkownikowi :

 

 

Użytkownik w każdej chwili może sprawdzić status transakcji poprzez wybór zakładki "historia transakcji" w Panelu Transakcyjnym.

 

Ostatnim krokiem w transakcji jest przelanie środków przez serwis kantor.pl na wskazany przez Użytkownika rachunek bankowy. Potwierdzeniem zrealizowania wypłaty jest e-mail jaki wysyła system automatycznie.

 

 

 

Środki pieniężne zaksięgowane zostaną na rachunku bankowym Użytkownika zależnie od banku w jakim się on znajduje. Okres ten może trwać kilka sekund jak i kilka dni, maksimum 3 dni robocze. Zawsze wypłata zlecana po godzinach pracy kantor.pl realizowana jest kolejnego dnia roboczego, co może dodatkowo przedłużyć termin księgowania środków.

O nas

Jak to działa?

Korzyści

Pomoc