Logo kantor.pl

Ikona telefonu +48 22 859 0218 (9:00 - 16:15 pon-pt)

Zarejestruj się

Zaloguj się

Wpłata środków na konto

Wpłata środków na Konto Użytkownika

wpłata środków na konto transakcyjne


Kupno i sprzedaż waluty w serwisie kantor.pl wymaga zapewnienia odpowiedniej ilości środków pieniężnych na Koncie Użytkownika. By uzupełnić konto należy zalogować się do Panelu Transakcyjnego i wybrać zakładkę "wpłata środków".

 

 

 

 

UWAGA! Do realizacji transakcji konieczne jest poprawne zdefiniowanie rachunków bankowych Użytkownika. Kluczowym jest zdefiniowanie rachunku, na który po dokonaniu wymiany w kantor.pl będą wypłacone środki. 

 

UWAGA! Zakładka "wpłata środków" została stworzona celem pomocy Użytkownikowi w orientacji na jaki rachunek wpłacić środki, nie jest to narzędzie transakcyjne. Wymiany waluty można dokonać dopiero po wpłacie środków na wskazane w Panelu Transakcyjnym rachunki.

 

 

Krok 1 – Określenie waluty, która będzie wpłacana

W pierwszym kroku należy określić walutę (złotówki, Euro, franki, dolary, funty), która ma zostać wpłacona do serwisu kantor.pl

 

 

Krok 2 – Określenie kwoty wpłaty

Użytkownik określa kwotę wpłaty, uzupełnić należy wartość pieniędzy, jaka ma zostać wpłacona celem wymiany.

 

 

Krok 3 – Wybór rachunku bankowego, z którego Użytkownik wpłaci pieniądze

zasilenie kontaŻeby określić numer rachunku bankowego kantor.pl na jaki należy dokonać wpłaty środków celem wymiany Użytkownik zobowiązany jest do wyboru banku z jakiego będą przelewane środki do kantor.pl. Wybór następuje poprzez rozwinięcie listy głównych banków w Polsce. W kolorze czerwonym wskazane zostały na liście banki realizujące transakcje w trybie TopTransfer – bezkosztowo i ekspresowo. Banki wskazane na czarno realizują transakcje w trybie OneDay+.
 


Istnieje możliwość wpłacenia środków z banku z zagranicy. Takie przelewy kierowane są na konto serwisu kantor.pl w PKO BP. Bank serwisu kantor.pl nie pobierze żadnych dodatkowych opłat związanych z przyjęciem przelewu zagranicznego. Należy jednak sprawdzić jaką opłatę może pobrać bank Użytkownika za wykonanie przelewu za granicę.
 

Szczegółowo o rodzajach realizowanych transakcji można poczytać na stronie serwisu kantor.pl  wybierając z menu Informacje o kantor.pl. Następnie w oknie "wpłata środków" są przedstawione informacje o trybie transakcji w zależności od rodzaju banku i waluty jest to TopTransfer (realizacja bez kosztów i bezzwłocznie) bądź OneDay+ (od 1 do 3 dni roboczych).

 

 

Krok 4 – Dane do wykonania przelewu

W informacji "wpłata środków" zaprezentowane są dane do realizacji przelewu środków na konto operatora kantor.pl.

 

Jeżeli Użytkownik realizuje wpłaty w walutach obcych (EUR, CHF, GBP, USD) automatycznie pojawia się kod BIC banku.

 

Jeżeli niezbędne informacje są prawidłowo wpisane należy następnie przejść do systemu transakcyjnego banku Użytkownika i zrealizować przelew na konto kantor.pl.

 

Opcjonalnie możliwe jest przejście do systemu transakcyjnego banku Użytkownika poprzez kliknięcie linku z dołu formularza "wpłata środków". W ten sposób Użytkownik przekierowywany jest do okna logowania się do banku z jakiego ma zamiar dokonać przelewu. W nowym oknie otwiera się strona logowania do banku Użytkownika. W zależności od banku Użytkownik winien sprawdzić czy znajduje się na odpowiedniej stronie do logowania się, istnieje możliwość iż błędnie otworzy się panel logowania się dla klienta biznesowego zamiast detalicznego. Następnie należy dokonać logowania.

 

Dla sprawnej realizacji przelewu istotne jest poprawne wprowadzenie danych do przelewu zgodnie z informacją w zakładce "wpłata środków". Bardzo ważne jest uzupełnienie pola tytuł przelewu - w przypadku firmy winien być nim NIP wpłacającego, w przypadku osób fizycznych analogicznie numer PESEL. Niekompletny numer lub błędny może spowodować opóźnienie zaksięgowania środków w kantor.pl, a zarazem księgowania na koncie Użytkownika.

 

Okres między wpłatą a zaksięgowaniem środków na koncie odbiorcy przelewu uzależniony jest do banku z jakiego przelewu dokonano, jak też od waluty operacji. Czas ten może wynieść kilka minut (TopTransfer) do kilku dni (OneDay+). Po dokonaniu zaksięgowania środków na rachunku kantor.pl, Serwis automatycznie wysyła komunikat e-mailem na adres Użytkownika, informując o zasileniu Konta Użytkownika.

 

 

Saldo wpłaconych środków sprawdzać można wybierając zakładkę "stan kont". Aby wymienić walutę należy wybrać zakładkę "wymiana walut".

O nas

Jak to działa?

Korzyści

Pomoc